Primer partit de futbol a la Ciutat Esportiva Damm
Esport 05 de agost de 2024

Després de l’inici de la pretemporada a la Ciutat Esportiva Damm, el passat 31 de juliol va arribar el torn de celebrar el primer partit a la nova seu oficial del Club de Futbol Damm. Els jugadors del Juvenil A van ser els encarregats d’estrenar el camp de joc del complex esportiu, en una trobada amistosa contra el Juvenil A del Girona FC. La plantilla del primer equip va poder fer així un primer test de pretemporada sobre la gespa del nou complex amb un enfrontament força igualat que va deixar el marcador a 0–0.

Ramon Agenjo, president del CF Damm i patró-director de la Fundació Damm, no va voler perdre’s una ocasió tan especial, que també va comptar amb la presència d’Àlex Galí, coordinador general de la Fundació, i de Carles Domènech, assessor a la presidència del CF Damm.

Tal va explicar Sergio García, entrenador del Juvenil A, l’arribada a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Damm és un somni fet realitat per al CF Damm.“Vaig començar a jugar com a jugador del CF Damm al camp de La Selva, i poder viure el primer partit de la Ciutat Esportiva com a entrenador és un orgull. El CF Damm fa molt temps que mereixia tenir aquestes instal·lacions”, va assegurar.

El Juvenil A ha estat el primer en iniciar la pretemporada a la Ciutat Esportiva Damm. Durant el mes d'agost, s’hi aniran incorporant la resta d'equips del CF Damm a les noves instal·lacions situades al peu de la muntanya Montjuïc.

Primer partit de futbol a la Ciutat Esportiva Damm