Les jugadores del CF Damm col·laboren amb l’Open Day de la Fundació Cruyff
Esport 04 de octubre de 2024

Per tercer any consecutiu, les jugadores del Juvenil Femení del Club de Futbol Damm han col·laborat com a voluntàries a l’Open Day de la Fundació Cruyff, celebrat ahir al CEM de La Mar Bella. Una jornada dedicada a l’esport inclusiu en què més de 900 nens i nenes amb discapacitat han pogut gaudir d’una vintena d’activitats esportives, com el futbol, el bàsquet en cadira de rodes, el rugby, judo, tenis o ciclisme adaptat.

Com en edicions anteriors, l’Open Day va comptar amb la presència de diversos membres de la família Cruyff i de membres del patronat de la Fundació Cruyff, així com de diferents representants d’institucions esportives, patrocinadors, amics de la Fundació, i entitats col·laboradores, entre les quals es troba la Fundació Damm.

Fundada pel futbolista Johan Cruyff l’any 1995, la Fundació Cruyff dona suport i desenvolupa programes d’esport adaptat i de transformació social per a nens i joves amb necessitats especials d’arreu del món. Sota el lema Creating Space, també impulsen la creació d’espais esportius a l’aire lliure en zones desfavorides, anomenats Cruyff Courts.

Les jugadores del CF Damm col·laboren amb l’Open Day de la Fundació Cruyff