La Fundació FERO entrega quatre noves beques per impulsar la investigació contra el càncer
Societat 11 de juny de 2024

Ahir al vespre, les Drassanes Reials de Barcelona van acollir la Gala Benèfica FERO 2024, organitzada dues vegades a l’any per la Fundació FERO amb l’objectiu de recaptar fons per impulsar la investigació contra el càncer.

En el marc de la gala benèfica, es va fer entrega de las XXVI beques FERO, les quals van dirigides a joves investigadors amb projectes d’investigació oncològica translacional. Aquesta edició, els investigadors premiats han estat la Dra. Silvia Alfo de l'Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS), el Dr. Francisco Barriga del Vall d’Hebron Institute of Oncology (VHIO) i la Dra. Sara Sdelci del Centre for Genomic Regulation de Barcelona.

També es va entregar la tercera edició de la Beca FERO Dr. Baselga, un reconeixement dirigit a investigadors amb una trajectòria científica consolidada, que en aquesta ocasió va ser atorgada al Dr. Luis Alvarez-Vallina, investigador de l’Hospital 12 de Octubre - Centro Nacional de Investigaciones Oncológicas. La beca Dr. Baselga, dotada amb 300.000 euros, està orientada a impulsar el progrés de la investigació oncològica translacional, amb l’objectiu de promoure la ràpida transmissió dels avanços científics als pacients.

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb la Fundació FERO, que des de 2001 treballa per impulsar la investigació contra el càncer a través del model translacional, de manera que els pacients es beneficiïn més ràpidament dels avanços científics contra el càncer.

Més informació a fero.org.