La Fundació Damm convida a col·laboradors i col·laboradores de Damm al Liceu
Cultura 11 de juliol de 2024

Ahir al vespre,  un grup de col·laboradors i col·laboradores de  Damm, acompanyats dels seus amics i familiars, van poder gaudir de “Sacre (La Consagració de la Primavera)” al Gran Teatre del Liceu, una obra de Sasha Waltz que ja s’ha convertit en una de les peces musicals més famoses de l’avantguarda moderna.

Cent anys després de l’estrena de Le Sacre du Printemps d’Igor Stravinsky, considerada una de les obres clau del modernisme, la directora, coreògrafa i escenògrafa Sasha Waltz va acceptar l’oferta del Teatre Mariinsky d’encarregar-se d’aquesta extraordinària peça de la història de la música i la dansa. El títol es tradueix com La consagració de la primavera. La composició, carregada de tensió, es caracteritza per presentar un ritme vivament accentuat, caigudes precipitades i una superposició de motius musicals que es repeteixen constantment, amb 28 ballarins de totes les edats que generen una enorme turbulència sobre l’escenari.

El Gran Teatre del Liceu, creat el 1847 a la Rambla de Barcelona, és un teatre d'òpera que ha mantingut al llarg dels anys la seva funció de centre cultural i artístic i que s’ha convertit en un dels símbols de la ciutat. La Fundació Damm col·labora amb el projecte social del Liceu des de fa anys amb l’objectiu de generar i promoure iniciatives que fomentin la cultura i la facin arribar a tota la societat.

Més informació a www.liceubarcelona.cat

Fotografia: "Sacre (Consagració de la Primavera)" de Sasha Waltz al Gran Teatre del Liceu. ©David Ruano

La Fundació Damm convida a col·laboradors i col·laboradores de Damm al Liceu