El Juvenil A del CF Damm prepara la nova temporada amb un stage al Campus Cerdanya
Esport 08 de agost de 2024

Aquesta setmana els jugadors del primer equip del CF Damm s’han desplaçat a Puigcerdà, acompanyats del seu entrenador, Sergio García, i de l’equip tècnic del Club, per a realitzar la seva tradicional estada de preparació al Campus Cerdanya, amb l’objectiu de seguir preparant la nova temporada i enfortir els vincles entre els jugadors dins i fora del terreny de joc.

Durant aquesta setmana, els cervesers compaginen dobles sessions d'entrenament amb activitats lúdiques en un entorn ideal per practicar esport. Així, a més de preparar-se tant a nivell físic com tècnic per l’inici del nou curs futbolístic, també han tingut l’oportunitat de provar altres activitats i modalitats esportives, com el pàdel. Durant aquests dies, els jugadors també han rebut la visita del president del CF Damm i patró-director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, que ha volgut conèixer la plantilla de primera mà i s’ha interessat pels avanços realitzats durant aquesta setmana de preparació intensiva.

El stage permetrà al Juvenil A seguir avançant com a equip de cara a l'inici de lliga previst pel per l’1 de setembre, quan jugarà el primer partit de la competició a la Ciutat Esportiva Damm contra l’UE Cornellà.