El Juvenil A del CF Damm estrena la nova Ciutat Esportiva Damm
Fundació Damm 22 de juliol de 2024

Aquest matí, els jugadors del primer equip del Club de Futbol Damm han arrencat la pretemporada 2024/2025 a les noves instal·lacions de la Ciutat Esportiva Damm, situades a la muntanya de Montjuïc de Barcelona. El Juvenil A, sota les ordres de Sergio García, es converteix així en el primer conjunt del Club en estrenar el nou complex esportiu, amb un primer entrenament que ha comptat amb la presència de Ramon Agenjo, president del CF Damm i patró-director de la Fundació Damm, Àlex Galí, coordinador general de la Fundació, Carles Domènech, assessor a la presidència del CF Damm, i Albert Puigdollers, director esportiu del Club.

Abans de començar amb la primera sessió d’entrenament de la pretemporada, Ramon Agenjo ha donat la benvinguda als jugadors del Juvenil A a les noves instal·lacions: “Sereu el primer equip del CF Damm que entrena en aquestes instal·lacions. Per a nosaltres, és un somni haver trobat aquest terreny de 30.000 m², on hem pogut construir unes instal·lacions pròpies de primer nivell dins de la ciutat de Barcelona”, ha assegurat.

La nova ciutat esportiva, la construcció de la qual es va iniciar el novembre de 2022, compta amb dos camps de futbol 11 ─un dels quals es pot dividir en dos camps de futbol 7─ i dos edificis. L'edifici principal acull les oficines del Club de Futbol Damm, a més dels serveis mèdics del Club, un gimnàs, els vestidors del camp principal i una sala d'estudis per donar continuïtat a la formació acadèmica dels jugadors i les jugadores. En el segon edifici, situat entre els dos camps de futbol, s’hi han situat uns altres vestidors, les graderies ─amb una capacitat de fins a 550 espectadors─ i una àrea de restauració de 100 m².

Tot i que el Club de Futbol Damm serà el principal usuari de la ciutat esportiva, no serà l’únic, ja que la Fundació Damm la posarà a disposició dels col·laboradors i col·laboradores de Damm, així com de les seves famílies, en el marc de l’aposta decidida de la companyia per la salut i el benestar de totes les persones que la integren.

La Ciutat Esportiva Damm quedarà oficialment inaugurada el proper 7 d’octubre, en un acte al que hi assistiran la plantilla i l’equip tècnic del Club de Futbol Damm, així com nombroses autoritats i representants del món de la cultura i l’esport.

El Juvenil A del CF Damm estrena la nova Ciutat Esportiva Damm