El CP Damm tanca la primera part de la temporada 2024
Esport 15 de juliol de 2024

El passat 11 de juliol, la plantilla i l’equip tècnic del Club de Pàdel Damm van celebrar la fi de la primera part de la temporada amb una jornada plena d’emocions en una emocionant jornada en un circuit de tirolines. Una activitat que no només va permetre als membres del club gaudir d’un dia ple d’adrenalina i diversió, sinó també recarregar energies i enfortir els llaços d’equip.

Els jugadors i jugadores conclouen així els sis primers mesos de la temporada 2024, durant els quals han aconseguit arribar al podi en competicions com el Campionat d’Espanya per Equips de categoria cadet, així com en diferents tornejos individuals de la Federación Madrileña de Pádel (FMP) i la Federación Española de Pàdel (FEP).

Després de les vacances d’estiu, els jugadors i jugadores del Club reprendran els entrenaments el proper 5 d’agost per preparar la segona part de la temporada, amb la mirada posada en el Campionat d’Espanya de Menors que tindrà lloc a Madrid a finals d’agost.

Sobre el CP Damm

El Club de Pàdel Damm, amb seu al Campus Esportiu de la Universidad Francisco de Vitoria (Madrid), és un dels projectes propis impulsats per la Fundació Damm, junt Club de Futbol Damm i l’Arxiu Històric de Damm.

Des de la seva creació el 2012, el Club de Pàdel Damm s’ha convertit en un referent del pàdel formatiu espanyol. El Club compta amb un dels planters de pàdel més importants d’Espanya, formada per un equip de jugadors i jugadores entre els 10 i 18 anys i dirigida per un equip tècnic que prioritza l’esforç, el respecte, el joc net, l’esportivitat, i la companyonia. La seva aposta per prioritzar la formació dels seus jugadors i jugadores per sobre dels resultats ha portat al Club a destacar en el panorama del pàdel nacional i convertir-se en un dels referents del pàdel formatiu en pocs anys.

El CP Damm tanca la primera part de la temporada 2024