El CF Damm reforça el seu compromís amb el futbol femení amb la creació del Juvenil B
Esport 05 de setembre de 2024

El CF Damm continua impulsant el seu projecte de futbol femení amb una nova fita: la creació del Juvenil B Femení, que competirà a la Segona Divisió. Aquesta ampliació forma part de l'estratègia del club per potenciar el desenvolupament i la formació de futbolistes femenines des d'una edat més primerenca.

Amb aquest nou equip, el club augmenta la seva estructura en el futbol femení, garantint un recorregut complet dins de les seves categories juvenils i oferint a les jugadores l’oportunitat de créixer esportivament amb una formació d'elit. El Club reforça així el seu compromís amb  el futbol femení i amb les seves jugadores, assegurant que cada esportista compti amb els recursos i l'acompanyament necessaris per assolir el seu màxim potencial dins i fora del camp.

Paula López, coordinadora del futbol femení al CF Damm, ha destacat la importància d’aquest creixement: "Aquest nou pas és històric per al club. Estem en un moment molt emocionant, no només per la creació del Juvenil B, sinó també pel trasllat a les noves instal·lacions de la Ciutat Esportiva. Tot plegat ens permet continuar oferint una formació integral i de qualitat a les nostres jugadores".

El Juvenil B Femení iniciarà la seva pretemporada amb un partit amistós contra el Juvenil A Femení a Puigcerdà, un enfrontament que marcarà el punt de partida d'una temporada plena de reptes i oportunitats.

Una dècada de creixement constant
El 2014 el CF Damm va crear el seu primer equip femení, que competeix actualment a la màxima categoria, la Preferent Femenina Juvenil, i que en aquests anys s’ha convertit en referència dins del futbol base estatal, proclamant-se el 2019 campiones de Lliga i Copa Catalunya.