La Fundación También, premiada als Premis Nacionals de la Discapacitat Reina Letizia
Societat 29 de abril de 2024

La Fundación También ha estat guardonada en la segona edició dels Premis Nacionals de la Discapacitat Reina Letizia en la categoria d’Esport d’Inclusiu gràcies al seu projecte “Escuelas Inclusivas de la Fundación También", que ofereix oportunitats esportives i recreatives a persones amb discapacitat.

Els Premis Nacionals de la Discapacitat, entregats anualment per la Reina Letizia com a presidenta d’honor, reconeixen el treball per la inclusió i la defensa dels drets de les persones amb discapacitat. La categoria en la qual ha estat guardonada la Fundación También premia aquelles iniciatives que promouen i fomenten l’esport inclusiu, així com totes aquelles pràctiques esportives que garanteixen el dret a l’esport de les persones amb discapacitat i que contribueixen a demostrar el seu talent.

En aquest sentit, el Real Patronato sobre Discapacidad ha reconegut “la valuosa contribució a l’esport sense barreres” de la Fundación También,  la qual “brinda oportunitats esportives i recreatives inclusives a persones amb discapacitat en un ampli espectre d’activitats”.

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb la Fundación También, una organització sense ànim de lucre que des de 2001 promou l’esport adaptat entre el col·lectiu de persones amb qualsevol tipus de grau de discapacitat, així com el foment de valors educatius i inclusius.

Més informació al seu lloc web: www.tambien.org