La Fundació Damm participa a l’Executive Education & Business Challenges Forum de la UIC
Cultura 14 de maig de 2021

Àlex, Galí, coordinador general de la Fundació Damm, va participar el passat 6 de maig a la taula rodona “Els reptes del sector cultural després de la crisi de la Covid-19”, dins del marc de l’Executive Education & Business Challenges, organitzat per la Universitat Internacional de Catalunya (UIC), que va tenir lloc del 4 al 6 de maig de manera telemàtica.

Galí va explicar totes les acciones de mecenatge cultural que la Fundació Damm du a terme amb entitats com el TNC, MACBA, Teatro Real i MNAC, entre d’altres, i va destacar els projectes propis de la Fundació, el Club de Futbol Damm i el Club de Pàdel Damm, dos projectes formatius que cada any ofereixen beques a 250 nois i noies d’edats compreses entre els 10 i 18 anys.

Els ponents van conversar sobre els reptes que, a causa de la pandèmia, se li presenten al sector cultural i, en aquest sentit, Galí va comentar que “és clau comunicar i fer arribar la cultura a tota la població. Des de la Fundació, durant el confinament, ens vam focalitzem en comunicar i difondre totes les accions que les diferents entitats a les quals donem suport van posar en marxa i sempre hem apropat la cultura als nostres col·laboradors i col·laboradores de Damm a través de cursos presencials o online”.

Artur Duart, president executiu de MagmaCultura, Montserrat Antolí, directora de patrocinis, mecenatge i comercialització del Teatre Nacional de Catalunya i Josep M. Carreté, gerent del Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA),  van completar la taula rodona junt amb Ainhoa Grandes, presidenta del MACBA, que va realitzar la presentació de la taula rodona.

Pots veure la taula rodona clicant aquí.