La Fundació Damm i el Teatre-Auditori de Sant Cugat del Vallès renoven la seva col·laboració
Fundació Damm 06 de maig de 2024

La Fundació Damm ha renovat l’acord de col·laboració amb el Teatre-Auditori Sant Cugat, donant continuïtat d’aquesta forma a la relació que les uneix des de fa més d’una dècada.

La renovació de l’acord ha estat subscrita a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès per Ramon Agenjo, patró-director de la Fundació Damm, i per Josep Maria Vallès, alcalde de Sant Cugat del Vallès i president del Teatre-Auditori, en una trobada a la que també ha assistit la directora del Teatre-Auditori, Maia Farriol.

L’acord mantindrà la Fundació Damm com “Entitat Associada” del Teatre-Auditori, permetent-li contribuir en el foment i la difusió de la cultura en l’àmbit de les arts escèniques i musicals que es fa des de l’equipament municipal, apostant per una programació artística de qualitat i diversa, integrada per produccions locals, nacionals i internacionals en camps tan diversos com el teatre, la dansa, la música, l’òpera, el circ, la poesia i la màgia.

L’any passat, el Teatre-Auditori va celebrar 30 anys d’història, durant els quals s’ha convertit en un punt de referència cultural de la comarca i de Catalunya.

Sobre la Fundació Damm i la cultura

La cultura és un dels principals àmbits d’actuació de la Fundació Damm. Museus, auditoris, teatres o exposicions fotogràfiques són només algunes de les àrees que reben el suport de l’entitat, amb l’objectiu de fer la cultura accessible a totes les persones pel seu poder transformador, que impacta de manera positiva en el creixement i el desenvolupament de la societat.

El 2022, la Fundació Catalunya Cultura va distingir Damm amb el Segell IMPULSA CULTURA (SIC), un reconeixement pioner que atorga en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona, i que té l’objectiu de reconèixer aquelles empreses que donen suport a la cultura. La important labor de la companyia i de la Fundació Damm en l’impuls de la música i les arts va ser clau en l’obtenció del Segell.

D'esquerra a dreta: Maia Farriol, directora del Teatre-Auditori de Sant Cugat, Josep Maria Vallès, alcalde de Sant Cugat del Vallès, Ramon Agenjo, patró-director de la Fundació Damm, i Àlex Galí, coordinador general de la Fundació.