El CF Damm tanca la temporada 2023-2024 amb el seu tradicional Sopar de Cloenda
Fundació Damm 01 de juliol de 2024

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm va acollir el passat divendres el Sopar de Cloenda de la Temporada 2023-2024 del Club de Futbol Damm, en què va celebrar els èxits obtinguts durant la temporada i va acomiadar els jugadors i jugadores que han finalitzat la seva etapa formativa al Club. El sopar va comptar amb tota la plantilla i l’equip tècnic del Club, així com amb el president d’honor del CF Damm, Josep Barcons, i el president del CF Damm i vicepresident de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, que va actuar com a amfitrió de l’acte.

El Sopar de Cloenda d’enguany va rendir tribut a aquells equips del Club que han assolit èxits esportius destacats aquesta temporada, entre els qual destaquen l’Infantil B, l’Aleví B i l’Aleví C, campions de lliga en les seves respectives categories. A aquesta fita s’hi va sumar la classificació a la Copa del Rei del Juvenil A i diversos equips de l’entitat que han estat finalistes del Campionat de Catalunya.

El padrí d’honor del Sopar va ser el jugador de l’Espanyol Edu Expósito, exjugador del CF Damm de la temporada 2014/15, any en què va arribar als quarts de final de la Copa del Rei amb el Juvenil A. El migcampista va pujar a l’escenari per fer entrega de les samarretes i rellotges personalitzats als jugadors i jugadores que acaben l’etapa de futbol base al Club, i que afrontaran ara el salt al futbol amateur o professional.

Durant el Sopar de Cloenda els i les assistents van mostrar el seu entusiasme davant l’imminent trasllat a la nova Ciutat Esportiva Damm a finals de juliol, que permetrà iniciar la temporada 2024-2025 a la que serà la nova casa del CF Damm.

El CF Damm tanca la temporada 2023-24 amb el seu tradicional Sopar de Cloenda