Club de Pàdel Damm

Seguint la línia formativa i esportiva de la Fundació Damm, a finals del 2012 la Fundació va crear el Club de Pàdel Damm amb l’objectiu de promoure l’educació i els valors esportius a través de la pràctica del pàdel. Els 31 jugadors i jugadores d’entre 10 i 18 anys que formen part del Club també gaudeixen de les beques ofertes per la Fundació Damm, les quals cobreixen totes les despeses esportives.

L’entitat, amb seu a les instal·lacions del Campus de la Universidad Francisco de Vitoria de Madrid, s’ha convertit en els seus deu anys de trajectòria en un referent del pàdel formatiu espanyol. L’aposta per prioritzar la formació dels seus jugadors i jugadores per sobre dels resultats ha portat el Club a destacar en el panorama del pàdel nacional i a convertir-se en un dels planters més importants d’aquest esport en molt pocs anys.

Durant els tornejos disputats en la darrera temporada, el Club de Pàdel Damm ha obtingut grans èxits esportius, tant individuals com per equips. Els i les alumnes de l’entitat esportiva van aconseguir guanyar fins a 19 campionats i  5 subcampionats durant l'any 2022, entre els quals hi ha el Campionat d’Espanya en diverses categories.

La missió de nodrir en un futur l’elit del pàdel exigeix l’esforç d’un equip compromès amb una formació esportiva d’altíssim nivell. Actualment, el Club de Pàdel Damm compta amb un cos tècnic format per quatre entrenadors i un preparador físic, dels quals tres han estat o són jugadors professionals del World Padel Tour, el circuit professional de pàdel de referència en l’àmbit mundial que reuneix els millors jugadors i jugadores. Sens dubte, la seva experiència en l’elit del pàdel és la millor guia esportiva per als joves jugadors i jugadores. A més, els professionals involucrats en el desenvolupament de l’entitat esportiva estan fermament alineats amb els valors del Club, que prioritza l’esforç, el respecte, el joc net, l’esportivitat i la companyonia.

En l’actualitat, ja han passat pel Clun un centenar d'esportisres, alguns dels quals estan competint a l'elit del pàdel mundial. Ale Galán (3), Coki Nieto (9) o Marta Talaván (22) son alguns dels jugadors formats al Club que actualment tenen un paper destacat al circuit del World Padel Tour